Cristina. O cunosc de cel puțin cinci ani de zile și am plăcut-o din prima, pentru că are tot sufletul pus pe față, în priviri și în zâmbet. Dar până zilele trecute, când mi-a făcut o vizită, și mi-a adus în dar un coșuleț plin cu produse cosmetice și de întreținere, nu am știut că din palmele ei se nasc adevărate minuni colorate și parfumate.

Cristina Oană face, singură-singurică, săpun de casă, lumânări, creme, uleiuri, geluri și multe alte produse pentru uz cosmetic pe care eu nici nu le-am visat vreodată. Toate sunt naturale 100%, nu otrăvuri din comerț, și au niște miresme, de-ți lasă gura apă, atâta sunt de apetisante.

Fata are un talent deosebit și se vede, se simte că în tot ceea ce face pune câte ceva din firea și lumina ei.

Iei sapunul, îl duci la nas, miroși cu poftă, apoi dai drumul la apă. Simți că te speli cu mentă și ciocolată, cu cocos, frișcă, tei, inimă de frezie, lemongrass sau bergamotă.

Uleiurile sunt unele din lavandă, altele au parfum de scorțișoară, căpșuni, anason, măsline și miere.

Cristina realizează săpunuri naturale din lapte de ovăz, cafea și ulei de măline infuzat cu mușețel și gălbenele, cu ulei de avocado, colorate cu macerat de manjishta. (Conține o mare varietate de antioxidanți, este utilizată în formularea produselor cosmetice ajutând la susținerea sănătății pielii și părului, și a unui ten clar. Colorant natural pentru săpunuri.)

O, și câte nu știe ea să facă? Habar n-am cum (e secretul ei), le învârte ca o vrăjitoare, – pune praf de stele și fulgere din cer?, – dar îi ies perfecte.

Prezentarea produselor este excelentă. Fiecare obiect are prinsă în spinare o etichetă scrisă de mână, artistic, de Cristina, de unde afli tot ce conține lumânarea, strugurelul pentru buze, uleiul pentru masaj (Doamne, cât de bine miroase!) sau săpunul, din care abia m-am abținut să nu mușc o bucățică.

Toate acestea pot fi niște cadouri minunate, niște poezii sub formă de săpunuri, declarații de dragoste în uleiul de masaj și le puteți găsi pe pagina de facebook a Cristinei.

Dana Fodor Mateescu – 4 iulie 2022-